Tämä sivusto käyttää evästeitä, jotta voimme varmistaa että sivumme palvelevat sinua mahdollisimman hyvin. Mikäli jatkat muuttamatta asetuksia, oletamme sinun hyväksyvän evästeiden käytön sivustollamme. Yksityisyyskäytäntö | EvästekäytäntöOK, I understand

Henkilöt The TRAYn takana

The TRAY ravintolassa välittyy aito yhdessätekemisen meininki. Teemme työtämme suurella sydämellä ja intohimolla. Tule tutustumaan meihin, olemme auki viikon jokaisena päivänä – myös sunnuntaisin.

Tervetuloa rentoutumaan hyvässä seurassa, hyvästä ruoasta ja juomasta nauttien!

Terveisin,

The TRAY tiimi

”Suunnittelin kääntäjän uraa, kunnes päädyin hotellialalle puolivahingossa. Suomeen muuttaessani minulla oli jo hotellialan tutkinto, ja olin ehtinyt edetä Libanonissa ravintolapäällikön tehtäviin. Täällä vastassa oli kuitenkin kielimuuri. Niinpä aloitin tiskarin hommissa – keittiön puolella pärjää englanniksikin. Nälkä menestyä oli kova, ja se palkittiin nopeasti lisävastuilla toinen toisensa jälkeen. Pakko kuitenkin sanoa, että alku oli haastava! Turun Tintå sekä myöhemmin Top Chef -ohjelma olivat eräänlaisia käännekohtia urallani, ja olen molemmille erittäin kiitollinen.”

Jose- Keittiöpäällikkö

”Helsingin ravintolatarjonta kehittyy todella kiinnostavaan suuntaan. Kun tulin Suomeen kymmenen vuotta sitten, ravintolaskene oli paljon jähmeämpi. Nyt tilanne on toinen: pelkästään tänä vuonna Helsinkiin on avattu noin 60 ravintolaa ja uusia konsepteja nähdään laidasta laitaan.”

David – Vuoropäällikkö

”Opiskeluaikana humoristiseksi sloganikseni muodostui ’whenever we meet, bring something to eat’, muut opiskelijat kun olivat välillä sitä mieltä, että syön koko ajan. Mutta ruokaahan ei voi edes valmistaa maistelematta – se on ainoa tapa tietää, mitä on laittamassa tarjolle. Samalla tuohon lauseeseen kiteytyy jotain oleellista omasta taustastani: välimerellisessä kulttuurissa ollaan vieraanvaraisia ja viihdytään yhdessä ruoan äärellä.”

Jose – Keittiöpäällikkö 

”Asiakkaasta tulee pitää huolta alusta loppuun asti. Suomessa saa usein fantastista palvelua ravintolaan saapuessa. Jostakin syystä palvelu kuitenkin lakkaa, kun ruoat on tilattu. Tarjoilijoiden tulisi pysytellä asiakkaiden saatavilla, ja pitää heistä huolta taustalla. Esimerkiksi vesilasit voi käydä täyttämässä hiljaa, keskustelua häiritsemättä. Jos tarjoilijalla on hyvä palveluasenne, tämä kaikki tapahtuu luonnostaan.” David - Vuoropäällikkö

Varaa huone

Matkustan joustavilla päivillä
Erikoistarjoukset Varaa nyt